Je eigen blog opzetten

Voor Google is het belangrijk dat er regelmatig nieuwe artikels op je website komen.

De blog van het Rode Kruis heeft bijna elke dag een nieuw artikel. Zij houden zo hun sympathisanten en donatoren op de hoogte van wat het Rode Kruis dagdagelijks doet.

Met je eigen blog kun jij als (kleinere) hulpdienst ook jouw sympathisanten en donatoren snel en makkelijk nieuws verstrekken. Vroeger gebruikte men daarvoor een magazine, daarna kwamen de nieuwsbrieven en nu zijn er de blogs gecombineerd met Facebook en andere sociale media

Je blog geeft meer website bezoekers en dus betere SEO

Eigenlijk willen we allemaal elke dag veel bezoekers op onze website. Maar omdat we niet elke dag in het Journaal of VTM nieuws komen, is iedereen aangewezen om op een andere manier creatief uit de hoek te komen.

Door meer te delen wat je als hulporganisatie dagelijks doet, krijg je meer waardering voor je werk. Bovendien gaan mensen je ook sneller vertrouwen.

Sympathisanten en donoren die merken dat je wekelijks iets te melden hebt, krijgen terecht sneller de indruk dat jouw hulporganisatie zeer actief is.

Snel info verspreiden via een blog, vraag hier meer info

We nemen daarna contact met je op

5 + 6 =